PWiK Sp. z o.o. - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Rudzie Śląskiej

Dane podstawowe:

Tytuł: Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych
Kategoria: Projekty budowlano - wykonawcze
Data zamieszczenia: 2017-07-26 10:46
Termin składania ofert: 2017-08-10 11:00
Rodzaj postępowania: Przetarg nieograniczony
Typ postępowania: Przetarg elektroniczny
Status postępowania: Przetarg rozstrzygnięty
Informacje o ofertach Kolejni oferenci z ceną widoczą po terminie składania ofert (Oferent 1 A% B PLN, Oferent 2 X% Y PLN itd).

Opis przetargu:

Nr postępowania - GRZ/262/257-TK/2017

Zapraszamy do udziału w przetargu nieograniczonym na:

Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych
na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych istniejącymi urządzeniami wodnymi odprowadzającymi wody opadowe i roztopowe na terenie Miasta Ruda Śląska w rejonach:
1) ul. Chorzowskiej - zgodnie z załącznikiem mapowym
2) ul. Grzybowej - zgodnie z załącznikiem mapowym
3) ul. Morskiej - zgodnie z załącznikiem mapowym
4) ul. Styczyńskiego - zgodnie z załącznikiem mapowym 
5) ul. Orzegowskiej - zgodnie z załącznikiem mapowym

Zakres zadania obejmuje:

a) Sporządzenie operatu wodnoprawnego dla każdego wylotu - zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (t.j. z 11.05.2017r. Dz. U. poz. 1121).

b) Uzyskanie w imieniu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej prawomocnych decyzji pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych istniejącymi urządzeniami wodnymi odprowadzającymi wody opadowe i roztopowe na terenie Miasta Ruda Śląska

c) pobór próbki oraz badanie jakości wód na wylotach kanalizacji deszczowej,

d) pozyskanie i opracowanie wszelkich materiałów niezbędnych dla wykonania kompleksowej dokumentacji wodnoprawnej, w tym uzyskanie map z zasobu geodezyjnego,

e) udział w rozprawach administracyjnych,

f) sporządzenie zestawienia danych zgodnie z Załacznikiem nr 2 - Tabela D – do Obwieszczenia Ministra Środdowiska z dnia 29.06.2016r w sprawie wysokości stawek opłat za korzystanie ze środowiska   na rok 2017,

g) sporządzenie kompletu dokumentacji wraz z wypełnionym wnioskiem w celu zawarcia umowy z administratorami cieków.

2. Wyloty kanalizacji deszczowej, dla których należy sporządzić operaty wodnoprawne posiadają wymagane prawem pozwolenia wodnoprawne.

3. Wykonawca operatu zobowiązany jest do uzyskania wszelkich uzgodnień i decyzji wymaganych obowiązującymi przepisami prawa. W szczególności operat winien być uzgodniony z administratorami cieków.

4. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej zastrzega sobie uzgodnienie operatów.

5. Operaty należy wykonać w wersji papierowej (po 4 egzemplarze dla każdego wylotu) oraz na nośniku CD-R (po 2 egzemplarze dla każdego wylotu).

6. Wykonawca  winien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z warunkami związanymi z przedmiotem zamówienia a także w celu pozyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.  

7. Zamawiający informuje, że Prezydent Miasta Ruda Śląska w myśl art. 127 ust. 7b ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne podlega wyłączeniu z postępowania i tym samym nie jest organem właściwym do wydania pozwolenia wodnoprawnego.

8. Prawdopodobieństwo opadu do obliczeń dla opracowań stanowiących podstawę do uzyskania decyzji, zezwoleń w zakresie wielkości charakterystycznych należy przyjąć zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

9. Wykonawca dokumentacji odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi.

10. Wymagania dotyczące sporządzenia operatów wodnoprawnych określa przedmiot zamówienia 
oraz załączony do zaakceptowania przez Oferenta projekt umowy.

7. Wykonawca dostarczy wraz z dokumentacją:
- oryginały decyzji, uzgodnień i pozostałych pism uzyskanych z Urzędu Miasta i innych instytucji,
- kopie wniosków o wydanie wymaganych przepisami decyzji, opinii i uzgodnień,
- kompletną dokumentację w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym CD-R.

UWAGA! Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dołączenie do oferty cenowej (w formacie pdf) referencji (lub innych dokumentów) wystawionych przez poprzednich Zamawiajacych na uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w ilości 2 szt. w ciągu ostatnich 3 lat potwierdzających, że zamówienie wykonane zostało terminowo i z należytą starannością.
W przypadku, gdy Zamawiający – PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej jest podmiotem, na rzecz którego operaty zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

Do oferty należy dołączyć (w formacie PDF):
- podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1
- referencje o których mowa powyżej

Oferta musi być podpisana/parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta (zgodnie z formą reprezentacji Oferenta określoną w rejestrze przedsiębiorców, centralnej ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy oferenta).

CENA - prosimy o podanie ceny ofertowej netto w PLN za wykonanie operatów wodnoprawnych, uwzględniając niezbędne koszty związane z jego realizacją. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia ich do ceny opracowania dokumentacji.

Wszelkich informacji związanych z dokumentacją do powyższego postępowania udzielają:
- sprawy merytoryczne - Justyna Długosz tel. 32/ 34-24-256, kom. 601800466
- sprawy formalne - Monika Mikoszek tel. 32/34-24-269, fax 32/34-24-272.

Warunki płatności - przelew 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.

Termin realizacji zamówienia:
-
wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem uzyskanie prawomocnych decyzji pozwoleń wodnoprawnych - do dnia 30.11.2017 r.

Uwaga - podstawą wykonania usługi będzie zlecenie wysłane odrębnym pismem (faxem lub pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przy rejestracji Firmy). Zlecenie zostanie złożone najpóźniej do 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną przez stronę www.przetargi.pwik.com.pl, w tym celu prosimy o zalogowanie się do systemu.
Inne formy przesyłania ofert nie będą akceptowane. 
Po zalogowaniu się i złożeniu oferty, istnieje możliwość jej skorygowania, poprzez kliknięcie hasła "OFERTY" (z lewej strony ekranu), następnie "EDYTUJ".

Sposób zadawania pytań - pytania należy zadawać wyłącznie poprzez stronę www.przetargi.pwik.com.pl. Na tej samej stronie zamieszczane będą również odpowiedzi na pytania.

Informacje o ofertach - po złożeniu oferty, na stronie pojawią się następujące informacje:
- kolejni Oferenci (Oferent nr 1, Oferent nr 2 .........)
- % spełnionego kryterium.
Cena ofertowa będzie widoczna dla Oferentów dopiero po upływie terminu składania ofert.

Badanie ofert -
1. Oferta ma zawierać wszystkie dokumenty wymagane w ogłoszeniu przetargowym (nie spełnienie powyższego skutkuje odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem zdania poniżej).
2. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie uzupełnił dokumentów, nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.

Zamawiający uprawniony jest do skorygowania oczywistej omyłki pisarskiej w złożonej ofercie.

Uczestnicy przetargu zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "wynik".

Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji w zakładce dotyczącej wyniku postępowania (rozstrzygnięcie przetargu) jego danych oraz oferowanej przez niego ceny, w sytuacji wyboru jego oferty i udzielenia mu zamówienia.

Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji (po terminie składania ofert i dacie otwarcia ofert) jego danych oraz oferowanej przez niego ceny.

Jeżeli wybrany Oferent wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.

Okres związania z ofertą - 30 dni od dnia terminu składania ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji,
w tym odszkodowania czy odsetek.

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.

Kryteria:

Kryterium 1
Nazwa: Cena
Waga: 100%

Pytania do przetargu, odpowiedzi oraz informacje zamawiającego:

Pytanie:
 
Jaka jest powierzchnia zlewni analizowanych wylotów? Czy Zleceniodawca posiada mapy (poglądowe lub szczegółowe) zlewni analizowanych wylotów? Co jest odbiornikiem wód opadowych i roztopowych odprowadzanych analizowanymi wylotami (ciek, rów, otwarty kolektor kanalizacyjny, ziemia - podać nazwę). Czy są określone współrzędne geograficzne analizowanych wylotów? W celu precyzyjnej lokalizacji proszę o ich podanie.
Odpowiedź:
 
Odpowiedzi na pytania Oferentów - w załączeniu  
1501830287_i7X.pdf (kliknij aby zobaczyć plik)
 
Pytanie:
 
Proszę o określenie powierzchni zlewni dot. wymienionych ulic.
Odpowiedź:
 
Odpowiedzi na pytania Oferentów - w załączeniu  
1501830271_tO1.pdf (kliknij aby zobaczyć plik)
 
Pytanie:
 
Czy Zamawiający posiada dokumentację techniczną wylotów i czy ją udostępni Wykonawcy?
Odpowiedź:
 
Odpowiedzi na pytania Oferentów - w załączeniu  
1501830258_3NK.pdf (kliknij aby zobaczyć plik)
 
Pytanie:
 
Czy Zamawiający dysponuje operatami wodnoprawnymi dla przedmiotowych wylotów i czy je udostępni Wykonawcy?
Odpowiedź:
 
Odpowiedzi na pytania Oferentów - w załączeniu 
1501830237_GQ2.pdf (kliknij aby zobaczyć plik)
 
Pytanie:
 
Czy Zamawiający pokrywa koszty wydania pozwolenia wodnoprawnego, czy opłata ta leży po stronie Wykonawcy?
Odpowiedź:
 
Wszelkie opłaty, w tym również za wydanie pozwolenia wodnoprawnego, pokrywa Wykonawca. 
 

Nie można zadawać pytań - przetarg rozstrzygnięty lub anulowany.

Oferty:

Oferent 1: - 100% (12380.00 PLN)
Oferent 2: - 100% (13950.00 PLN)
Oferent 3: - 100% (17500.00 PLN)
Oferent 4: - 100% (28000.00 PLN)
Oferent 5: - 100% (28000.00 PLN)
Oferent 6: - 100% (10900.00 PLN)
Oferent 7: - 100% (25000.00 PLN)
Oferent 8: - 100% (17317.00 PLN)
Oferent 9: - 100% (23900.00 PLN)
Oferent 10: - 100% (17500.00 PLN)
Oferent 11: - 100% (26500.00 PLN)
Złóż ofertę do przetargu

Wyniki postępowania:

299.pdf